Årets Guldnyckel har ett fullspäckat program. Terry Jones, som även varit öppningstalare på DMA, ska prata om innovationer och förändring. Som grundare av sajter som travelocity.com och Kayak.com har han mycket att dela med sig av.

Fredrik Reinfeldt kommer att berätta sanningen om hur han skapade de ”Nya Moderaterna” och nådde helt nya väljare. Det är inte svårt att dra paralleller till utmaningarna man ställs inför när man ska sätta ihop en DM-kampanj.

Dessutom får du träffa Åsa Borg, marknadsdirektör på Volvo Car Sverige, som avslöjar strategin bakom succékampanjen med Zlatan, Robyn och Swedish House Mafia.

Hedvig Hagwall-Brukner, copywriter som sitter i Komms styrelse och Berghs SOCs advisoryboard, berättar hur du skapar bra kundrelationer och bygger varumärke långsiktigt. Och många fler inspirerande talare står på listan.

Platsen för inspirationsdagen är Globen – annexet.

Anmäler dig gör du på: Guldnyckeln.se